Skip to content
  czwartek 18 sierpnia 2022
Na czasie
17 maja 2021Powstała pierwsza w Polsce sieć telekomunikacyjna dla dzieci 18 marca 2022Szczoteczka do twarzy – jak ją wybrać? 24 czerwca 2021Polacy planują mniej wydać na wakacje 16 marca 2022Kursy jako możliwość rozwoju zawodowego 28 grudnia 2021Jaką lampkę wybrać dla dziecka? 21 października 2021Nauka programowania – od czego zacząć? 28 marca 2022Jak zadbać o BHP w firmie? 12 lipca 2022Pomysły na firmowe prezenty 24 czerwca 2021Makrama – co to jest? 21 stycznia 2022Steamer do ubrań – jak działa?
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
  Rozwój osobisty
Rozwój osobisty

Na jakie szkolenia postawić, pracując w marketingu?

Klaudia KostyraKlaudia Kostyra—29 czerwca 2022/
3 min. czytania
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Współcześnie praktycznie żadna promocja firmy czy akcja reklamowa nie może odbywać się w oderwaniu od Internetu. Dlatego dobry marketingowiec powinien zainwestować swój czas w poznanie najważniejszych zagadnień z zakresu marketingu z naciskiem na marketing internetowy. 

Najlepszym sposobem na zdobycie tej wiedzy są oczywiście branżowe kursy tematyczne zarówno płatne, jak i bezpłatne. Jakimi szkoleniami warto się zainteresować?

Od podstaw

W pierwszej kolejności warto wybrać się na szkolenia przedstawiające główne zagadnienia z zakresu marketingu online. Szukaj takiej tematyki jak:

  • podstawy nowoczesnego e-marketingu (pojęcia takie jak Social Media Marketing, e-mail marketing, SEO, UX, UI, Branding, Copywriting i inne);
  • narzędzia przydatne w promocji w sieci;
  • content marketing;
  • strategie kampanii reklamowych w sieci;
  • kanały promocji internetowej.
Więcej

Na jakie szkolenia postawić, pracując w marketingu?

29 czerwca 2022

Dzięki takim kursom zorientujesz się w temacie i zdobędziesz wiedzę bazową niezbędną do dalszego rozwoju.

SEO i pozycjonowanie

Dobra agencja marketingowa nie istnieje bez takich pojęć, jak SEO, pozycjonowanie czy link building. To podstawa większości działań promocyjnych w sieci i stosunkowo najtańsze źródło ruchu organicznego na stronach firm i sklepów. Jeśli chcesz doskonalić się w tym kierunku, szukaj szkoleń ogólnych, a także tych skupionych na konkretnych zagadnieniach, takich jak:

  • analiza SEO stron internetowych;
  • przydatne narzędzia SEO;
  • wybór i wykorzystanie słów kluczowych;
  • copywriting SEO;
  • najważniejsze algorytmy Google;
  • dobry link building;
  • White Hat SEO i Black Hat SEO.

Wiedzę z zakresu SEO i pozycjonowania warto regularnie odświeżać i uzupełniać, ponieważ w algorytmach Google wciąż pojawiają się aktualizacje, które mogą znacznie zmienić podejście do pewnych kwestii promocji w SERP.

Social Media Marketing

Portale społecznościowe już dawno przestały być tylko narzędziem rozrywki. To ważne kanały komunikacji na wielu płaszczyznach, a jedną z nich jest relacja firma–klient. Marketingowiec musi wiedzieć, gdzie szukać odbiorców docelowych i jak do nich trafiać za pomocą najpopularniejszych platform społecznościowych – Facebooka, Instagrama czy Tik Toka. Każdy z tych kanałów ma swoją specyfikę promowania i tworzenia treści, dlatego dobrym pomysłem mogą okazać się kursy kompleksowo omawiające każdą z platform, zasady ich użycia, a także narzędzia pomocne w promocji.

Storytelling i content marketing

Dobrej jakości, ciekawe i użyteczne treści, które odbiorcy chcą czytać, oglądać i komentować, a także którymi chcą dzielić się z innymi, to kolejny element niezbędny w marketingu. Na rynku jest wiele szkoleń skupiających się właśnie na tym aspekcie działań promocyjnych – od specyfiki treści na konkretne kanały (social media, e-mail marketing, blogi), przez zasady tworzenia tekstów, grafik i wideo, po ich skuteczną promocję.

E-mail marketing

Wbrew ogólnie panującemu przekonaniu, że poczta elektroniczna odchodzi w zapomnienie, e-mail marketing nadal odgrywa ważną rolę w budowaniu relacji z klientem, a także w działaniach promocyjnych. W tym zakresie szczególnie zwróć uwagę na szkolenia, które przybliżają takie kwestie, jak:

  • rodzaje treści wysyłanych subskrybentom;
  • przydatne narzędzia do e-mail marketingu;
  • zasady tworzenia skutecznego newslettera.

W samym marketingu internetowym wykształciło się wiele specjalności skupionych na konkretnym obszarze działań promocyjnych. Wybierając kolejne kursy i szkolenia, zastanów się, które umiejętności najbardziej Ci się przydadzą na danym etapie kariery zawodowej.

Zdj. główne: Wes Hicks/unsplash.com

kursy doszkalającemarketingszkolenia
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Klaudia Kostyra

Tłumaczka i copywriterka z kilkuletnim doświadczeniem. Prywatnie miłośniczka smart rozwiązań i nowych technologii w domowej przestrzeni. W wolnych chwilach wyszukuje gadżety i sprzęt elektroniczny ułatwiające codzienne funkcjonowanie. Typ "Zosi-samosi", która lubi naprawić lub zmontować coś sama, zanim poprosi o pomoc drugą połówkę.

Nowoczesne lusterko kosmetyczne z oświetleniem – jakie wybrać?
Co obejmuje spedycja?
Powiązane wpisy
  • Powiązane wpisy
  • Więcej od autora
Rozwój osobisty

Jak przygotować się na powrót do pracy po urlopie macierzyńskim?

5 sierpnia 2022/
3 min. czytania
Rozwój osobisty

Kobieta szef – co ją charakteryzuje?

22 lipca 2022/
3 min. czytania
Rozwój osobisty

Na czym polega witarianizm?

20 maja 2022/
3 min. czytania
Wczytaj więcej

Whoops, you're not connected to Mailchimp. You need to enter a valid Mailchimp API key.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj więcej
Lifestyle

Jak zarejestrować się u lekarza?

18 sierpnia 2022/
3 min. czytania
Moda i uroda

Lusterko montowane do ściany – na co zwrócić uwagę podczas zakupu?

12 sierpnia 2022/
3 min. czytania
Rozwój osobisty

Jak przygotować się na powrót do pracy po urlopie macierzyńskim?

5 sierpnia 2022/
3 min. czytania
Lifestyle

10 darmowych i ekspresowych sposobów na relaks!

2 sierpnia 2022/
3 min. czytania
Lifestyle

Modowe akcesoria przydatne na wakacjach

2 sierpnia 2022/
3 min. czytania
Moda i uroda

Curly girl method – na czym polega?

29 lipca 2022/
3 min. czytania
Wczytaj więcej
Najnowsze wpisy
  • Jak zarejestrować się u lekarza?
  • Lusterko montowane do ściany – na co zwrócić uwagę podczas zakupu?
  • Jak przygotować się na powrót do pracy po urlopie macierzyńskim?
  • 10 darmowych i ekspresowych sposobów na relaks!
  • Modowe akcesoria przydatne na wakacjach
Najnowsze komentarze
  • Adrian o Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Beata o Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Karol o Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
  • Katarzyna o Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
  • Magdalenka o Szczoteczki do zębów – który rodzaj jest najlepszy?
    Ladytech

    Wydawca: Blue Whale Press sp. z o.o. ul. Polska 114, 60-401 Poznań, bluewhalepress.pl

    Nasze portale: industrialy.pl, bastille.pl, supertechnology.pl, computerable.pl, intely.pl, oystem.pl, thinknews.pl, joysy.pl

    # NA CZASIE

    bezpieczeństwo dzieckasmartfon dla dzieckacyberbezpieczeństwointeligentny domwakacjebiznesbhpprzepisypierwszy telefonzegarek sportowyszkoleniarozwój osobistykarierabiżuteriapandemia COVID-19DIYlatosmart hometechnologiaklimatyzator
    © 2021 Ladytech - wszelkie prawa zastrzeżone
    • Redakcja
    • Zasady współpracy
    • Kontakt
    • Marketing online
    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.