Skip to content
  sobota 3 czerwca 2023
Na czasie
20 kwietnia 2023Jakie korzyści wynikają z palenia pelletem drzewnym? 19 sierpnia 2022Rozwiązania przydatne dla e-commerce 22 czerwca 2022Amazon Ads – sprawdź możliwości tego narzędzia! 22 października 2021Szklana płyta gazowa – jak ją utrzymać w czystości? 23 marca 2023Co przyda się osobie lubiącej szyć? 17 czerwca 2022Czym jest CNC? 17 marca 2022Przygotowanie paczki do wysłania kurierem – etapy krok po kroku 8 maja 2023Nerka damska — zalety posiadania takiej torebki w szafie 4 lutego 2022Nagrywanie podcastów – jak to zorganizować? 21 października 2022Najważniejsze zasady podczas wykonywania manicure’u hybrydowego
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
  Marketing online
Marketing online

Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej

Redaktor Blue Whale PressRedaktor Blue Whale Press—25 lutego 2022/
5 min. czytania
2
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Prowadzenie własnej firmy w sieci do niedawna było uznawane za prosty i szybki sposób wzbogacenia się, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności czy branży. Teraz jednak jest nieco inaczej. Rosnąca ilość konkurencji sprawia, że wybicie się ze swoją ofertą sprawia coraz więcej trudności i wymaga coraz większych nakładów finansowych. W efekcie mimo ciekawego asortymentu i niskiej ceny nasza strona wcale nie musi osiągać dobrych wyników, gdyż, w przeciwieństwie do sklepów stacjonarnych, nie może być odwiedzona przypadkowo przez klienta. W tej kwestii działalność w sieci jest znacznie trudniejsza, gdyż potencjalnie zainteresowany internauta musi kliknąć w nasz link bądź wpisać adres strony do pola adresu lub też wyszukać ją w sieci. Tym ostatnim zagadnieniem zajmiemy się dzisiaj.

Marketing w sieci ma kluczowe znaczenie

W sieci znajdują się setki tysięcy firm w przeróżnych branżach, dlatego znalezienie jakiejkolwiek niszy w zasadzie graniczy z cudem. Przedsiębiorcy ciągle szukają nowych rozwiązań i sposobów na zarobek, wskutek czego po założeniu nowej firmy od razu trzeba liczyć się z rozpoczęciem działań, które mają na celu zwiększenie widoczności naszego sklepu w sieci. Jak to zrobić? Jest na to kilka sposobów.

Największą popularnością, co nie oznacza także, że najlepszą efektywnością, cieszą się artykuły sponsorowane. Ich bardzo wysoka cena łączy się z ogromną falą krótkotrwałej popularności, która z reguły wygasa już po kilku dniach. Ogromna liczba wejść nie sprzyja także dobrej konwersji, czyli dokonaniu zakupu przez potencjalnego klienta. Równie popularne są reklamy displayowe zamieszczane na serwisach trzecich, w Google lub w mediach społecznościowych. To dobra forma reklamy, jednak dość kosztowna – za każdy przeklik na naszą witrynę trzeba zapłacić nawet kilka złotych. Ostatnią, lecz zarazem także najbardziej efektywną formą reklamy, jest pozycjonowanie.

Pozycjonowanie to podstawa!

Więcej

Jak reklamować firmę w internecie?

19 października 2022

Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?

5 stycznia 2022

Amazon Ads – sprawdź możliwości tego narzędzia!

22 czerwca 2022

Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej

25 lutego 2022

Pozycjonowanie krok po kroku polega na zoptymalizowaniu witryny pod kątem wyszukiwarki Google, która ocenia przydatność każdej strony w wybranej frazie kluczowej. Świeże witryny z reguły przez firmę Google oceniane są jako nie wywołujące zaufania, dlatego lądują na ostatnich stronach SERP (Search Engine Results Page). Warto zmienić ten stan rzeczy.

Pozycję docelową każdej witryny ocenia skomplikowany algorytm Google, który na bieżąco przeprowadza setki obliczeń, wykorzystując w tym celu dane pozyskane przez roboty Google. Szczegółowych parametrów jest kilkaset, a wszystkie mają ogromny wpływ na to, na jaką pozycję zakwalifikuje wyszukiwarka Google naszą stronę. Internauta wpisując frazę w pole wyszukiwania zawsze oczekuje odpowiedzi na swoje pytanie już na pierwszej podstronie, dlatego celem nadrzędnym jest znalezienie się właśnie na niej. Nie można zapomnieć o tym, że kliknięcia w link przez internautę są całkowicie darmowe. Oznacza to, iż inwestycja w SEO jest bardzo opłacalna mimo jej długotrwałego charakteru.

Ważne są przede wszystkim:

  • frazy kluczowe i ich zgodność z wybranym profilem działalności oraz nasycenie podstrony,
  • szybkość działania,
  • łatwość nawigacji,
  • dostępność strony mobilnej i responsywność w dopasowaniu jej wielkości do rozdzielczości urządzenia,
  • liczba linków zwrotnych,
  • hierarchia nagłówków,
  • i wiele innych.

Algorytm Google bywa bezwzględny, dlatego każde odstępstwo od ideału ocenia bardzo niekorzystnie, a każde przewinienie w efekcie sprowadza witrynę aż na sam dół. Warto to zmienić.

Warto przeprowadzić wszystkie kroki w odpowiedni sposób

Pozycjonowanie na Holandię czy Polskę polega na tym samym – na precyzyjnym spełnieniu wszelkich oczekiwań i wymagań postawionych przez algorytm Google. Wymagań jest bardzo wiele, dlatego zadania dzieli się na poszczególne etapy. Warto wyróżnić wśród nich przede wszystkim:

  • Audyt SEO. W trakcie audytu specjaliści oceniają stan witryny i planują strategię dalszych prac. Proces ten może zająć sporo czasu, gdyż programiści oraz pozycjonerzy muszą ocenić wiele technicznych aspektów witryny, aby w ten sposób dopasować zakres dalszych działań.
  • Działania on-site. W tych działaniach chodzi o wprowadzenie w kod źródłowy witryny wszelkich zmian, czyli wdrożenie wcześniej zaplanowanej strategii. Etap ten jest zdecydowanie najdłuższy – może trwać nawet wiele miesięcy intensywnej pracy zespołów pozycjonerów, programistów i copywriterów.
  • Działania off-site obejmują głównie pozyskanie odpowiednio dużej liczby linków zwrotnych, które prowadzą do pozycjonowanej witryny. To działanie, które jest szczególnie dobrze oceniane przez algorytm Google, gdyż uznaje popularne witryny za godne zaufania i bezpieczne.

Pozycjonowanie na Indie czy Polskę jest zatem bardzo skomplikowane, a przy tym także bywa bardzo niepewne w kwestii efektów. Jakiekolwiek błędy, naruszenia algorytmu czy nawet próby jego oszustwa skutkują w najlepszym przypadku obniżeniem pozycji witryny w wyszukiwarce Google, a w najgorszym jej całkowitym usunięciem z listingu.

Zdjęcie autorstwa Mikael Blomkvist z Pexels

FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Redaktor Blue Whale Press

Najciekawsze premiery gier w 2022 roku
Czy każdy telewizor można powiesić na ścianie?
Powiązane wpisy
  • Powiązane wpisy
  • Więcej od autora
Marketing online

Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne

15 maja 2023/
5 min. czytania
Marketing online

Jak działają programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów?

9 maja 2023/
5 min. czytania
Marketing online

Jak wykorzystać content marketing do pozyskiwania klientów?

26 kwietnia 2023/
5 min. czytania
Wczytaj więcej

Whoops, you're not connected to Mailchimp. You need to enter a valid Mailchimp API key.

2Komentarze

  1. Author
    Beata
    4 marca 2022 at 07:34

    Dobra pozycja to nasz sztandarowy target, co nie oznacza, że powinniśmy sięgać po zabiegi spod znaku Black Hat SEO. Jesteśmy w stanie realizować skuteczne pozycjonowanie sklepów w zgodzie z algorytmem Google i bez konieczności uciekania się do ryzykownych działań. Jeżeli gdzieś tam na horyzoncie zamajaczyła nam myśl o spróbowaniu „tych” technik, na wstępie rzucamy to za siebie i kontaktujemy się z agencją interaktywną 😉.

    Odpowiedz
  2. Author
    Adrian
    4 marca 2022 at 07:59

    Zgodzę się z przedmówczynią, jak to mówią: kłamstwo ma krótkie nogi. Google prędzej czy później dociera do stron, które nie mają dobrych relacji z regulaminem, a co potem? No właśnie, kaplica. Decydujcie się na audyt sxo, lub zwykły seo – to nie kosztuje majątku z perspektywy przedsiębiorcy, jest naprawdę miarodajne i sprawdzona agencja z pewnością nie zostawi Was z kotem w worku. Sam skorzystałem i mam spokój i tego samego życzę Wam.

    Odpowiedz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj więcej
Biznes i finanse

Dlaczego każda firma do skutecznego działania potrzebuje pomocy księgowej?

2 czerwca 2023/
5 min. czytania
Lifestyle

Szkolenie z Excela online vs. tradycyjne: Która opcja jest dla Ciebie?

2 czerwca 2023/
5 min. czytania
Lifestyle

Znaczenie pozytywnego myślenia i afirmacji w osiąganiu celów

31 maja 2023/
5 min. czytania
Biznes i finanse

Światło, kolor, wyrafinowanie: Jak fototapety mogą odmienić wnętrza hotelowe

23 maja 2023/
5 min. czytania
Biznes i finanse

Systemy POS: Kluczowe cechy i korzyści dla Twojego sklepu detalicznego

17 maja 2023/
5 min. czytania
Marketing online

Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne

15 maja 2023/
5 min. czytania
Wczytaj więcej
Ostatnie wpisy
  • Dlaczego każda firma do skutecznego działania potrzebuje pomocy księgowej?
  • Szkolenie z Excela online vs. tradycyjne: Która opcja jest dla Ciebie?
  • Znaczenie pozytywnego myślenia i afirmacji w osiąganiu celów
  • Światło, kolor, wyrafinowanie: Jak fototapety mogą odmienić wnętrza hotelowe
  • Systemy POS: Kluczowe cechy i korzyści dla Twojego sklepu detalicznego
Najnowsze komentarze
  • Adrian - Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Beata - Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Karol - Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
  • Katarzyna - Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
    Ladytech

    Wydawca: Blue Whale Press sp. z o.o. ul. Polska 114, 60-401 Poznań, bluewhalepress.pl

    Nasze portale: techjoy.pl, momneta.pl, schematx.pl, respsize.pl, extractsample.pl, galazzypro.pl, selabor.pl, dtfsoft.pl, ethemeapps.pl, itloveri.pl, electroporter.pl, newtew.pl, industrialy.pl, oystem.pl, intely.pl, computerable.pl, supertechnology.pl, thinknews.pl, bastille.pl, gurmapp.pl, codeditional.pl, codepromising.pl, itfurnisher.pl, zamatmedia.pl, cruelline.pl, sagaciousbot.pl, freshlinesource.pl, tacitprogrammer.pl, billowyit.pl, eco-informatics.pl

    # NA CZASIE

    inteligentny domwakacjehobbybiznesrozwój osobistyakcesoriaaranżacja wnętrzbezpieczeństwo dzieckasmart homeklimatyzatorklimatyzacja w mieszkaniusklep internetowyzakupy onlineurlopzakupytabletkuchnialifestylepracabhp
    © 2021 Ladytech - wszelkie prawa zastrzeżone
    • Redakcja
    • Zasady współpracy
    • Kontakt
    • Marketing online
    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.