Skip to content
  niedziela 28 maja 2023
Na czasie
23 sierpnia 2021Urządzenia służące do nowoczesnego mrożenia żywności 29 września 2022Chwilówka na zakup komputera – błyskawiczny wpływ środków potrzebnych do zakupu niezbędnego sprzętu elektronicznego 19 listopada 2021Jak stworzyć playlistę na weekendową imprezę ze znajomymi? 1 lipca 2022Roboty sprzątające – w czym mogą Ci pomóc? 30 września 2022Dowiedz się, dlaczego ważność ubezpieczenia OC jest tak znacząca 31 marca 2022Jak nauczyć się kręcić filmy? 2 grudnia 2022Ubezpieczenie firmy – dlaczego warto je mieć? 3 lipca 2022Jak chronić kable przed uszkodzeniem? 11 lutego 2022Czy warto umieszczać pieniądze na lokacie? 9 czerwca 2021Czyszczenie zmywarki – jak należy to robić?
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
  Marketing online
Marketing online

Jak działają programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów?

Tekst sponsorowanyTekst sponsorowany—9 maja 2023/
3 min. czytania

Artykuł sponsorowany

FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Programy lojalnościowe stanowią popularny sposób na budowanie trwałych relacji z klientami oraz zachęcanie ich do regularnych zakupów. Jedną z najczęściej spotykanych form programów lojalnościowych jest system oparty na zbieraniu punktów. Taki model pozwala klientom gromadzić punkty za dokonywane transakcje, które mogą później wymienić na nagrody lub korzyści.

Więcej

Jak wykorzystać content marketing do pozyskiwania klientów?

26 kwietnia 2023

Do czego wykorzystać nowoczesne formy nadruku?

16 lutego 2023

Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej

25 lutego 2022

Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne

15 maja 2023

W jaki sposób działają programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

Jak działają programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów?

Programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów działają na prostych zasadach. Klienci otrzymują punkty za dokonane transakcje lub określone działania, takie jak rejestracja, udział w konkursach czy polecanie marki innym osobom. Zbierane punkty mogą być później wymieniane na nagrody, zniżki, darmowe produkty lub inne korzyści.

By lepiej to wyjaśnić, warto przedstawić jak wyglądają w praktyce programy lojalnościowe Przykłady można spotkać w różnych branżach. Sklepy odzieżowe mogą oferować klientom punkty za każde wydane złotówki, które później można wymienić na vouchery rabatowe. Hotele natomiast mogą przyznawać punkty za każdą zarezerwowaną noc, a następnie umożliwiać wymianę punktów na darmowe noclegi lub udogodnienia w hotelu.

Korzyści dla klientów 

Programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów przynoszą korzyści zarówno klientom, jak i firmom. Dla klientów programy lojalnościowe stanowią szansę na zyskanie dodatkowych korzyści za swoje zakupy. Mogą oni zbierać punkty i wymieniać je na nagrody, co daje im poczucie satysfakcji i motywuje do powrotu do danej marki. Ponadto często programy lojalnościowe oferują klientom dostęp do wyjątkowych ofert, zniżek czy dodatkowych usług, które są niedostępne dla zwykłych klientów. Dzięki temu uczestnictwo w programie lojalnościowym staje się dla nich atrakcyjne i zachęca do regularnych zakupów.

Korzyści dla firm

Programy lojalnościowe B2B oparte na zbieraniu punktów także mogą dawać wiele korzyści. Przede wszystkim pomagają w budowaniu i utrzymywaniu więzi z klientami, co prowadzi do zwiększenia lojalności i częstotliwości zakupów. Dodatkowo, poprzez monitorowanie zachowań klientów, firmy mogą zdobyć cenne informacje na temat preferencji i nawyków zakupowych, co pozwala im lepiej dopasować ofertę do potrzeb swojej klienteli. Programy lojalnościowe pozwalają również firmom na skuteczną segmentację klientów i personalizację ofert, co przekłada się na większe zaangażowanie i satysfakcję klientów oraz wzrost sprzedaży.

Warto jednak pamiętać, że sukces programu lojalnościowego zależy od odpowiedniego zaprojektowania, dostosowania do grupy docelowej i regularnego monitorowania efektywności.

FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Tekst sponsorowany

Nerka damska — zalety posiadania takiej torebki w szafie
Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne
Powiązane wpisy
  • Powiązane wpisy
  • Więcej od autora
Marketing online

Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne

15 maja 2023/
3 min. czytania
Marketing online

Jak wykorzystać content marketing do pozyskiwania klientów?

26 kwietnia 2023/
3 min. czytania
Marketing online

Do czego wykorzystać nowoczesne formy nadruku?

16 lutego 2023/
3 min. czytania
Wczytaj więcej

Whoops, you're not connected to Mailchimp. You need to enter a valid Mailchimp API key.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj więcej
Biznes i finanse

Światło, kolor, wyrafinowanie: Jak fototapety mogą odmienić wnętrza hotelowe

23 maja 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Systemy POS: Kluczowe cechy i korzyści dla Twojego sklepu detalicznego

17 maja 2023/
3 min. czytania
Marketing online

Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne

15 maja 2023/
3 min. czytania
Moda i uroda

Nerka damska — zalety posiadania takiej torebki w szafie

8 maja 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Czym jest phishing i jak go uniknąć?

27 kwietnia 2023/
3 min. czytania
Marketing online

Jak wykorzystać content marketing do pozyskiwania klientów?

26 kwietnia 2023/
3 min. czytania
Wczytaj więcej
Ostatnie wpisy
  • Światło, kolor, wyrafinowanie: Jak fototapety mogą odmienić wnętrza hotelowe
  • Systemy POS: Kluczowe cechy i korzyści dla Twojego sklepu detalicznego
  • Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne
  • Jak działają programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów?
  • Nerka damska — zalety posiadania takiej torebki w szafie
Najnowsze komentarze
  • Adrian - Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Beata - Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Karol - Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
  • Katarzyna - Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
    Ladytech

    Wydawca: Blue Whale Press sp. z o.o. ul. Polska 114, 60-401 Poznań, bluewhalepress.pl

    Nasze portale: techjoy.pl, momneta.pl, schematx.pl, respsize.pl, extractsample.pl, galazzypro.pl, selabor.pl, dtfsoft.pl, ethemeapps.pl, itloveri.pl, electroporter.pl, newtew.pl, industrialy.pl, oystem.pl, intely.pl, computerable.pl, supertechnology.pl, thinknews.pl, bastille.pl, gurmapp.pl, codeditional.pl, codepromising.pl, itfurnisher.pl, zamatmedia.pl, cruelline.pl, sagaciousbot.pl, freshlinesource.pl, tacitprogrammer.pl, billowyit.pl, eco-informatics.pl

    # NA CZASIE

    inteligentny domwakacjehobbybiznesrozwój osobistyakcesoriaaranżacja wnętrzbezpieczeństwo dzieckasmart homeklimatyzatorklimatyzacja w mieszkaniusklep internetowyzakupy onlineurlopzakupytabletkuchnialifestylepracabhp
    © 2021 Ladytech - wszelkie prawa zastrzeżone
    • Redakcja
    • Zasady współpracy
    • Kontakt
    • Marketing online
    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.