Skip to content
  niedziela 28 maja 2023
Na czasie
26 listopada 2021Jak ustawić kontrolę rodzicielską na Netfliksie i co ona daje? 6 października 2022Monitor panoramiczny – o czym warto wiedzieć przed zakupem? 7 marca 2022Gadżety elektroniczne na prezent 11 lutego 2022Czy warto umieszczać pieniądze na lokacie? 23 września 2022Czy warto ubezpieczyć swoją nieruchomość? 18 marca 2022BHP w hali produkcyjnej 20 maja 2022Na czym polega witarianizm? 29 listopada 2022Jakie kanały na YouTube o przedsiębiorczości dla kobiet warto oglądać? 17 marca 2022Przygotowanie paczki do wysłania kurierem – etapy krok po kroku 24 czerwca 2022Nowoczesne lusterko kosmetyczne z oświetleniem – jakie wybrać?
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
  Marketing online
Marketing online

Do czego wykorzystać nowoczesne formy nadruku?

Aleksandra MichaliszynAleksandra Michaliszyn—16 lutego 2023/
3 min. czytania

Artykuł sponsorowany

FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Nadruk może być wykorzystywany w wielu dziedzinach i branżach. Może być także doskonałym narzędziem do działań promocyjnych dla Twojej firmy. Do czego konkretnie możesz wykorzystać nowoczesne formy nadruku? Przedstawiamy kilka naszych propozycji, które z całą pewnością będą doskonałym wsparciem dla wszelkich działań marketingowych podejmowanych przez Twoją firmę!

Choć nadruk jest nam znany nie od dziś, to wiele nowych technologii pozwala na szersze wykorzystywanie go, między innymi do działań promocyjnych. Jak konkretnie możesz to zrobić?

Nadruk na odzieży

Więcej

Do czego wykorzystać nowoczesne formy nadruku?

16 lutego 2023

Świetnym sposobem na wykorzystanie nadruku do działań promocyjnych Twojej firmy jest nadruk na odzieży. Nadruki na bluzach, koszulkach czy też na materiałowych torbach to doskonała metoda zwiększania świadomości marki wśród jej odbiorców. Mogą być one gadżetem reklamowym rozdawanym na przykład podczas targów branżowych. Genialnie sprawdzą się również jako element odzieży pracowniczej.

A jakie technologie warto wykorzystać w tym przypadku? Do nadrukowywania wzorów lub zdjęć na ubrania genialnie sprawdzi się między innymi sublimacja. Jeśli zależy Ci przede wszystkim na trwałości i jak najdokładniejszym odwzorowaniu wzoru, to sublimacja będzie strzałem w dziesiątkę. Co więcej, jest to także metoda stosunkowo tania. Inną propozycją, która doskonale sprawdzi się w przypadku tekstyliów, jest sitodruk – proces powstawania nadruku polega tutaj na przeciskaniu farby drukarskiej przez szablon z sitami bezpośrednio na produkt. Metoda ta jest wyjątkowo trwała, a nadruki powstałe z jej wykorzystaniem są wodoodporne. 

Nadruk na gadżetach reklamowych

Możesz zdecydować się także na wykonanie firmowych nadruków na innych gadżetach reklamowych, takich jak kubki, zawieszki na butelki, bidony sportowe oraz wiele, wiele innych. Takie gadżety możesz wykorzystać między innymi na różnego rodzaju targach oraz innych spotkaniach branżowych. Będą one także świetne w roli prezentów firmowych, na przykład dla klientów oraz kontrahentów. 

W przypadku gadżetów firmowych również doskonale sprawdzi się technologia sublimacji oraz sitodruku. Możesz także zdecydować się na folię flex druk. Technika ta polega na zadrukowaniu folii flex na solwencie. Jest to metoda, która posiada wiele zalet, ale największą z nich jest z pewnością  bardzo dobre odwzorowanie kolorów oraz ich trwałość. 

Naklejki na samochód

Naklejki nadrukowane na folii genialnie sprawdzą się również w roli naklejek samochodowych. Taka folia do oklejania samochodu będzie genialnym rozwiązaniem, jeśli zależy na obrandowaniu floty samochodów służbowych. Dzięki temu będziesz w stanie niskim kosztem stworzyć bardzo skuteczną ruchomą reklamę Twojej firmy.

Fot.: Alessandro Sicari/unsplash.com

metody nadrukunadruknadruk na odzież
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Aleksandra Michaliszyn

Studentka komunikacji wizerunkowej i fanka innowacyjnych rozwiązań. W wolnych chwilach testerka ciekawych gadżetów oraz aplikacji, szczególnie tych przydatnych na treningu oraz w podróży.

Zakup żywności online — jak to robić?
W co wyposażyć salę konferencyjną?
Powiązane wpisy
  • Powiązane wpisy
  • Więcej od autora
Marketing online

Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne

15 maja 2023/
3 min. czytania
Marketing online

Jak działają programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów?

9 maja 2023/
3 min. czytania
Marketing online

Jak wykorzystać content marketing do pozyskiwania klientów?

26 kwietnia 2023/
3 min. czytania
Wczytaj więcej

Whoops, you're not connected to Mailchimp. You need to enter a valid Mailchimp API key.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj więcej
Biznes i finanse

Światło, kolor, wyrafinowanie: Jak fototapety mogą odmienić wnętrza hotelowe

23 maja 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Systemy POS: Kluczowe cechy i korzyści dla Twojego sklepu detalicznego

17 maja 2023/
3 min. czytania
Marketing online

Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne

15 maja 2023/
3 min. czytania
Marketing online

Jak działają programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów?

9 maja 2023/
3 min. czytania
Moda i uroda

Nerka damska — zalety posiadania takiej torebki w szafie

8 maja 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Czym jest phishing i jak go uniknąć?

27 kwietnia 2023/
3 min. czytania
Wczytaj więcej
Ostatnie wpisy
  • Światło, kolor, wyrafinowanie: Jak fototapety mogą odmienić wnętrza hotelowe
  • Systemy POS: Kluczowe cechy i korzyści dla Twojego sklepu detalicznego
  • Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne
  • Jak działają programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów?
  • Nerka damska — zalety posiadania takiej torebki w szafie
Najnowsze komentarze
  • Adrian - Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Beata - Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Karol - Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
  • Katarzyna - Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
    Ladytech

    Wydawca: Blue Whale Press sp. z o.o. ul. Polska 114, 60-401 Poznań, bluewhalepress.pl

    Nasze portale: techjoy.pl, momneta.pl, schematx.pl, respsize.pl, extractsample.pl, galazzypro.pl, selabor.pl, dtfsoft.pl, ethemeapps.pl, itloveri.pl, electroporter.pl, newtew.pl, industrialy.pl, oystem.pl, intely.pl, computerable.pl, supertechnology.pl, thinknews.pl, bastille.pl, gurmapp.pl, codeditional.pl, codepromising.pl, itfurnisher.pl, zamatmedia.pl, cruelline.pl, sagaciousbot.pl, freshlinesource.pl, tacitprogrammer.pl, billowyit.pl, eco-informatics.pl

    # NA CZASIE

    inteligentny domwakacjehobbybiznesrozwój osobistyakcesoriaaranżacja wnętrzbezpieczeństwo dzieckasmart homeklimatyzatorklimatyzacja w mieszkaniusklep internetowyzakupy onlineurlopzakupytabletkuchnialifestylepracabhp
    © 2021 Ladytech - wszelkie prawa zastrzeżone
    • Redakcja
    • Zasady współpracy
    • Kontakt
    • Marketing online
    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.