Polecamy
Amazon Ads – sprawdź możliwości tego narzędzia!
Marketing online

Amazon Ads – sprawdź możliwości tego narzędzia!

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Nie da się ukryć, że na tak ogromnych platformach e-commerce jak Amazon trudno przebić się ze swoją ofertą. Bez przemyślanych strategii marketingowych się nie obejdzie. O czym warto pamiętać? O korzystaniu z dedykowanych narzędzi, które ułatwiają takie działanie. Poznajcie Amazon Ads.

Amazon to gigant e-commerce. Na rynku międzynarodowym nie znajdziemy obecnie większego, a śmiemy zakładać, że za kilka lat sytuacja nie ulegnie diametralnej zmianie. Z tego względu Amazon jest doskonałą przestrzenią do sprzedawania swoich produktów, bowiem umożliwia docieranie do klientów z każdego zakątka świata, co automatycznie wiąże się z wysokimi zyskami. Niestety wiedzą to też inni sprzedawcy, a to przekłada się na silną konkurencję, przez którą musimy się przebić, aby pokazać internetowym poszukiwaczom swój towar. Amazon postanowił nieco ułatwić to żmudne zadanie i stworzył Amazon Ads.

Jak działa reklama na Amazon Ads?

Chcesz osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe na Amazonie? To musisz zainwestować w promocję w jego systemie reklamowym. Jest nim właśnie Amazon Ads. Narzędzie pomaga zwiększyć widoczność danej marki i jej produktów. Reklamy wyświetlają się wówczas w bardzo widocznych miejscach docelowych, na przykład w wynikach wyszukiwania zakupów bądź na podstronach z opisami produktów. Osoby korzystające z Amazona są nastawione na zakup konkretnych produktów, a reklamowanie umożliwia dotarcie do klientów, którzy poszukują takich produktów, jakie oferuje Twoja firma.

W działaniu Amazon Ads przypomina inne narzędzie reklamowe – Allegro Ads (więcej o Allegro Ads dowiesz się tutaj: https://adsright.pl/allegro-ads/). Jeśli zdecydujemy się na korzystanie z Amazon Ads, nie będziemy płacić za samo wyświetlanie reklam, a jedynie za kliknięcia w nie. Takie rozwiązanie jest uczciwą opcją dla sprzedawców. Możemy także śledzić postępy swoich kampanii, kontrolować wydatki na nie, a razie potrzeby zmieniać i ulepszać komunikaty marketingowe.

Rodzaje reklam na Amazonie

Amazon Ads oferuje kilka rodzajów reklam. Do wyboru mamy:

  • Sponsored Products – produkty są wyświetlane na szczycie albo na dole wyników wyszukiwania, oznaczone podpisem „sponsored”,
  • Sponsored Brands – wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania, umożliwiają jednoczesne wyeksponowanie kilku produktów,
  • Product Display Ads – występują w dwóch formatach, są wyświetlane na podstronach z opisami produktów,
  • Display i Video Ads – reklamy graficzne i wideo w różnych formatach, dedykowane największym sprzedawcom.

Zarządzanie reklamami umożliwia panel w centrum sprzedawcy Amazon – Dashboard.

Zdjęcie główne: ANIRUDH/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak zapewnić dostępność treści cyfrowych dla osób z różnymi formami niepełnosprawności?
Jak zapewnić dostępność treści cyfrowych dla osób z różnymi formami niepełnosprawności?
Poznaj praktyczne metody, które umożliwią Ci tworzenie dostępnych treści cyfrowych dla użytkowników z różnymi formami niepełnosprawności. Dowiedz się więcej o dobrej praktyce w dziedzinie dostępności.
Jak ustawić kontrolę rodzicielską na Netfliksie i co ona daje?
Jak ustawić kontrolę rodzicielską na Netfliksie i co ona daje?
Co zrobić, żeby Netflix był bezpieczny dla dzieci? Zwróć uwagę na kontrolę rodzicielską.
Jak ustawić autorespondera na Gmailu?
Jak ustawić autorespondera na Gmailu?
Czym jest autoresponder i jak ustawić go na Gmailu? Podpowiadamy.
Ostatnie wpisy