Skip to content
  piątek 31 marca 2023
Na czasie
22 lutego 2022Co składa się na odzież medyczną? 15 czerwca 2022Co powinno znaleźć się na wyposażeniu warsztatu? 2 lutego 2023Kiedy można skorzystać z teleporady? 24 marca 2023Druk 3d – kiedy i gdzie może być przydatny? 18 marca 2022BHP w hali produkcyjnej 27 marca 2023Szafy pancerne i sejfy – gdzie mogą być przydatne? 17 listopada 2022Jakie prezenty kupić pracownikom na święta? 8 lipca 2022Kobieta, która majsterkuje? Zobacz, dlaczego warto 30 września 2022Japandi – nowy hit wnętrzarski 24 czerwca 2021Przez pandemię Polki rzadziej się badają
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
  Marketing online
Marketing online

Amazon Ads – sprawdź możliwości tego narzędzia!

Redaktor Blue Whale PressRedaktor Blue Whale Press—22 czerwca 2022/
3 min. czytania
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Nie da się ukryć, że na tak ogromnych platformach e-commerce jak Amazon trudno przebić się ze swoją ofertą. Bez przemyślanych strategii marketingowych się nie obejdzie. O czym warto pamiętać? O korzystaniu z dedykowanych narzędzi, które ułatwiają takie działanie. Poznajcie Amazon Ads.

Więcej

Amazon Ads – sprawdź możliwości tego narzędzia!

22 czerwca 2022

Amazon to gigant e-commerce. Na rynku międzynarodowym nie znajdziemy obecnie większego, a śmiemy zakładać, że za kilka lat sytuacja nie ulegnie diametralnej zmianie. Z tego względu Amazon jest doskonałą przestrzenią do sprzedawania swoich produktów, bowiem umożliwia docieranie do klientów z każdego zakątka świata, co automatycznie wiąże się z wysokimi zyskami. Niestety wiedzą to też inni sprzedawcy, a to przekłada się na silną konkurencję, przez którą musimy się przebić, aby pokazać internetowym poszukiwaczom swój towar. Amazon postanowił nieco ułatwić to żmudne zadanie i stworzył Amazon Ads.

Jak działa reklama na Amazon Ads?

Chcesz osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe na Amazonie? To musisz zainwestować w promocję w jego systemie reklamowym. Jest nim właśnie Amazon Ads. Narzędzie pomaga zwiększyć widoczność danej marki i jej produktów. Reklamy wyświetlają się wówczas w bardzo widocznych miejscach docelowych, na przykład w wynikach wyszukiwania zakupów bądź na podstronach z opisami produktów. Osoby korzystające z Amazona są nastawione na zakup konkretnych produktów, a reklamowanie umożliwia dotarcie do klientów, którzy poszukują takich produktów, jakie oferuje Twoja firma.

W działaniu Amazon Ads przypomina inne narzędzie reklamowe – Allegro Ads (więcej o Allegro Ads dowiesz się tutaj: https://adsright.pl/allegro-ads/). Jeśli zdecydujemy się na korzystanie z Amazon Ads, nie będziemy płacić za samo wyświetlanie reklam, a jedynie za kliknięcia w nie. Takie rozwiązanie jest uczciwą opcją dla sprzedawców. Możemy także śledzić postępy swoich kampanii, kontrolować wydatki na nie, a razie potrzeby zmieniać i ulepszać komunikaty marketingowe.

Rodzaje reklam na Amazonie

Amazon Ads oferuje kilka rodzajów reklam. Do wyboru mamy:

  • Sponsored Products – produkty są wyświetlane na szczycie albo na dole wyników wyszukiwania, oznaczone podpisem „sponsored”,
  • Sponsored Brands – wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania, umożliwiają jednoczesne wyeksponowanie kilku produktów,
  • Product Display Ads – występują w dwóch formatach, są wyświetlane na podstronach z opisami produktów,
  • Display i Video Ads – reklamy graficzne i wideo w różnych formatach, dedykowane największym sprzedawcom.

Zarządzanie reklamami umożliwia panel w centrum sprzedawcy Amazon – Dashboard.

Zdjęcie główne: ANIRUDH/unsplash.com

Allegro AdsAmazon Adsdigital marketingmarketing internetowy
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Redaktor Blue Whale Press

O jakie aspekty zadbać, prowadząc firmę?
Nowoczesne lusterko kosmetyczne z oświetleniem – jakie wybrać?
Powiązane wpisy
  • Powiązane wpisy
  • Więcej od autora
Marketing online

Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej

25 lutego 2022/
3 min. czytania
2
Marketing online

Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?

5 stycznia 2022/
3 min. czytania
2

Whoops, you're not connected to Mailchimp. You need to enter a valid Mailchimp API key.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj więcej
Biznes i finanse

Co ułatwi automatyzację przemysłu?

27 marca 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Szafy pancerne i sejfy – gdzie mogą być przydatne?

27 marca 2023/
3 min. czytania
Reklama

Druk 3d – kiedy i gdzie może być przydatny?

24 marca 2023/
3 min. czytania
Hobby

Co przyda się osobie lubiącej szyć?

23 marca 2023/
3 min. czytania
Hobby

Pomysły na wakacyjne aktywności

21 marca 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Nowoczesne rozwiązania do Twojego biura

20 marca 2023/
3 min. czytania
Wczytaj więcej
Najnowsze wpisy
  • Co ułatwi automatyzację przemysłu?
  • Szafy pancerne i sejfy – gdzie mogą być przydatne?
  • Druk 3d – kiedy i gdzie może być przydatny?
  • Co przyda się osobie lubiącej szyć?
  • Pomysły na wakacyjne aktywności
Najnowsze komentarze
  • Adrian o Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Beata o Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Karol o Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
  • Katarzyna o Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
    Ladytech

    Wydawca: Blue Whale Press sp. z o.o. ul. Polska 114, 60-401 Poznań, bluewhalepress.pl

    Nasze portale: industrialy.pl, bastille.pl, supertechnology.pl, computerable.pl, intely.pl, oystem.pl, thinknews.pl, joysy.pl

    # NA CZASIE

    bezpieczeństwo dzieckarozwój osobistywakacjebiznesaranżacja wnętrzinteligentny domurlophobbyakcesorialifestylegadżetyfirmafinansepracabhpprzepisypieniądzesmartfon dla dzieckacyberbezpieczeństwoapple
    © 2021 Ladytech - wszelkie prawa zastrzeżone
    • Redakcja
    • Zasady współpracy
    • Kontakt
    • Marketing online
    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.