Skip to content
  sobota 4 lutego 2023
Na czasie
16 maja 2022Joga twarzy – krok po kroku 29 listopada 2022Jakie kanały na YouTube o przedsiębiorczości dla kobiet warto oglądać? 28 października 2022Glamping, czyli luksus i nowoczesny camping w jednym 6 września 2022Fotowoltaika – na czym polega jej działanie? 30 września 2022Dowiedz się, dlaczego ważność ubezpieczenia OC jest tak znacząca 24 grudnia 2021Jak ustawić autorespondera na Gmailu? 24 czerwca 2021Social Media w pracy – jak je wykorzystać 25 stycznia 2022Czyszczenie laptopa 3 czerwca 2022Makatki – jak nauczyć się tworzyć ciekawe ozdoby? 18 listopada 2022Blat w kuchni – jaki materiał sprawdzi się najlepiej?
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
  Biznes i finanse
Biznes i finanse

Urządzenia przydatne w nowoczesnym biurze

Aleksandra NowakAleksandra Nowak—13 kwietnia 2022/
3 min. czytania

Artykuł sponsorowany

FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Biuro jest miejscem, w którym pracownicy spędzają co najmniej jedną trzecią doby każdego dnia. W związku z tym powinno być przystosowane do potrzeb i specyfiki pracy wszystkich zatrudnionych. Wyposażenie biurowe powinno umożliwiać pracownikom łatwe i bezproblemowe wykonywanie ich zadań i w jak największym stopniu ułatwiać pracę. Oto kilka urządzeń, w które warto zainwestować w nowoczesnym biurze.

Sprzęt informatyczny   

Więcej

Urządzenia przydatne w nowoczesnym biurze

13 kwietnia 2022

W większości biur absolutnie podstawowym narzędziem do pracy jest komputer. Bez niego wykonywanie nawet najprostszych zadań jest bardzo utrudnione, a nawet niemożliwe. Nowoczesne zawody wymagają stałego dostępu do laptopa czy komputera stacjonarnego oraz Internetu. Dobrej jakości sprzęt informatyczny z szybkim procesorem i pojemnym dyskiem ułatwi zatrudnionym pracę i stworzy naprawdę dogodne warunki. W zależności od specyfiki danego stanowiska, parametry PC lub laptopa powinny być inne. Dział marketingu do pracy może wykorzystywać laptopy o mniejszej mocy obliczeniowej, za to z niezawodnym połączeniem internetowym oraz dużym dyskiem. Takie urządzenia możesz kupić na przykład w sklepie online https://notebooki.pl/dell-latitude-4753. 

Graficy czy programiści mają jednak wyższe wymagania sprzętowe ze względu na to, jakie zadania wykonują. Urządzenia o tak dużej mocy i rozbudowanej specyfikacji może być naprawdę drogi. Świetnym rozwiązaniem na to, by trochę zaoszczędzić, są poleasingowe komputery używane. Przy wyborze takiej opcji można zakupić naprawdę doskonałej jakości sprzęt do pracy dla najbardziej wymagających za bardzo przystępną cenę. Używane PC wcale nie są gorsze czy mniej sprawne od tych, kupionych w nowym stanie. Przed sprzedażą są one przywrócone do ustawień fabrycznych, dokładnie oczyszczone i odrestaurowane, a dysk w takim urządzeniu jest nowy i nieużywany. 

Narzędzia do komunikacji z klientem oraz wewnątrz firmy  

Nieutrudniony i sprawny kontakt z klientem jest podstawą do jego zadowolenia z usług firmy. Jeśli telefony do biura są nieskuteczne, a jakość połączeń mizerna, może to negatywnie wpłynąć na relacje między firmą a jej klientami. Pracę znacząco ułatwia także sprawna komunikacja między pracownikami wewnątrz firmy. Funkcje SIP trunk w biurze zapewniają łatwe i skuteczne łączenie się telefonicznie z poszczególnymi osobami. Usługa obsługi wielu połączeń jednocześnie to gwarancja jak najlepszych warunków do komunikacji zarówno z klientami, jak i z innymi pracownikami. Szybkie przełączanie i przekierowywanie połączeń telefonicznych pozwala zapewnić komfortowe warunki do rozmowy. 

Oczyszczacz i filtr powietrza   

Zdrowie i dobre samopoczucie pracowników to aspekty, na których powinno zależeć każdemu pracodawcy. W dużych miastach alerty smogowe, informujące o tym, że poziom zanieczyszczenia powietrza kilkakrotnie przekroczył dopuszczalne normy, zdarzają się naprawdę często. Niska jakość powietrza oraz wysoki poziom zanieczyszczeń może poważnie wpływać na to, jak czują się osoby w biurze. Dzięki obecności oczyszczacza powietrza z filtrem, w dni z wysokim poziomem smogu, biuro będzie bezpiecznym miejscem, gdzie bez obaw będzie można oddychać pełną piersią. Czyste i pozbawione pyłów, dymu i metali ciężkich powietrze wpływa pozytywnie na zdrowie i samopoczucie, a co za tym idzie, produktywność pracowników.

Zdj. główne: Nastuh Abootalebi/unsplash.com

biurosprzęt do biurawyposażenie biurowe
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Aleksandra Nowak

Miłośniczka prostoty i ułatwiania sobie życia. Uwielbia kupować i testować coraz to nowe gadżety do każdej ze sfer życia, od kuchni i łazienki po pracę i codzienne treningi.

Wiosenne porządki w domu – o czym koniecznie należy pamiętać?
PIT 11 – wszystko, co musisz wiedzieć!
Powiązane wpisy
  • Powiązane wpisy
  • Więcej od autora
Biznes i finanse

Jak uniknąć zadłużenia?

23 stycznia 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Z czym wiąże się budowa sklepu internetowego?

27 grudnia 2022/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Gdzie zorganizować event firmowy?

16 grudnia 2022/
3 min. czytania
Wczytaj więcej

Whoops, you're not connected to Mailchimp. You need to enter a valid Mailchimp API key.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj więcej
Reklama

Czym charakteryzuje się sprzęt Apple

3 lutego 2023/
3 min. czytania
Reklama

Kiedy można skorzystać z teleporady?

2 lutego 2023/
3 min. czytania
Reklama

Opakowania dla lokali gastronomicznych

24 stycznia 2023/
3 min. czytania
Reklama

Jakie udogodnienia stworzyć w firmie?

23 stycznia 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Jak uniknąć zadłużenia?

23 stycznia 2023/
3 min. czytania
Reklama

Drukarka nie drukuje? Sprawdź, co może być tego przyczyną

2 stycznia 2023/
3 min. czytania
Wczytaj więcej
Najnowsze wpisy
  • Czym charakteryzuje się sprzęt Apple
  • Kiedy można skorzystać z teleporady?
  • Opakowania dla lokali gastronomicznych
  • Jakie udogodnienia stworzyć w firmie?
  • Jak uniknąć zadłużenia?
Najnowsze komentarze
  • Adrian o Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Beata o Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Karol o Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
  • Katarzyna o Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
  • Magdalenka o Szczoteczki do zębów – który rodzaj jest najlepszy?
    Ladytech

    Wydawca: Blue Whale Press sp. z o.o. ul. Polska 114, 60-401 Poznań, bluewhalepress.pl

    Nasze portale: industrialy.pl, bastille.pl, supertechnology.pl, computerable.pl, intely.pl, oystem.pl, thinknews.pl, joysy.pl

    # NA CZASIE

    bezpieczeństwo dzieckabizneslifestylerozwój osobistyhobbyaranżacja wnętrzsmartfon dla dzieckacyberbezpieczeństwoszkoleniainteligentny domurlopwakacjekuchniapielęgnacjafirmafinansepracabhpprzepisypierwszy telefon
    © 2021 Ladytech - wszelkie prawa zastrzeżone
    • Redakcja
    • Zasady współpracy
    • Kontakt
    • Marketing online
    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.