Skip to content
  niedziela 28 maja 2023
Na czasie
26 kwietnia 2023Jak wykorzystać content marketing do pozyskiwania klientów? 24 września 2021Prowadzenie średniego przedsiębiorstwa – jakie wyzwania czekają na właściciela? 9 czerwca 2021Czyszczenie zmywarki – jak należy to robić? 29 listopada 2022Jakie kanały na YouTube o przedsiębiorczości dla kobiet warto oglądać? 29 grudnia 2022Jak wzmocnić swoją samoocenę? 28 marca 2022Jak zadbać o BHP w firmie? 16 lutego 2022Kino domowe – jak je zaaranżować? 25 lutego 2022Najciekawsze premiery gier w 2022 roku 15 maja 2023Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne 19 października 2022Przydatne i efektowne wyposażenie kuchenne
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
  Biznes i finanse
Biznes i finanse

Jak zadbać o wizerunek w e-biznesie?

Agata DoboszAgata Dobosz—16 września 2022/
3 min. czytania
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Postęp technologiczny i rozpowszechnienie internetu sprawiły, że coraz chętniej zakładamy e-biznesy i skupiamy się na działalności prowadzonej online. Konkurencja w każdej branży jest ogromna, więc w przypadku prowadzenia własnej firmy, nawet w przestrzeni internetowej, konieczne jest podjęcie skutecznych działań marketingowych i zbudowanie wizerunku marki godnej zaufania.

Internet daje mnóstwo możliwości, łatwo jednak w nim zginąć, zwłaszcza gdy prowadzimy e-biznes i chcielibyśmy ze swoją ofertą wybić się ponad konkurencję. Niezbędne są prowadzone w przemyślany sposób działania marketingowe, które pozwolą nam na zbudowanie wartościowego w oczach odbiorców wizerunku.

Na wizerunek marki składa się wiele elementów, między innymi identyfikacja werbalna i wizualna, metody komunikacji z odbiorcami, solidność i fachowość w działaniu czy sposób zachowania się pracowników firmy. Pominięcie bądź zaniedbanie jednego elementu może skutkować negatywnym odbiorem marki. Podpowiadamy, z jakich narzędzi warto korzystać, aby budować pozytywny wizerunek w e-biznesie.

Wyświetl ten post na Instagramie
Więcej

Jak zadbać o wizerunek w e-biznesie?

16 września 2022

Post udostępniony przez Paweł Tkaczyk (@paweltkaczyk)

Strona internetowa – Twoja wizytówka

Nie można zbudować profesjonalnego wizerunku firmy bez oficjalnej strony internetowej. Witryna powinna stanowić bazę działań wizerunkowych i marketingowych. Wielu klientów może trafić do nas właśnie dzięki stronie internetowej. Powinna ona pełnić funkcję naszej wirtualnej wizytówki, na której użytkownicy internetowi znajdą wszystkie najważniejsze informacje, takie jak adres firmy, sposób kontaktu czy ofertę wraz z produktami bądź usługami.

Dobrym rozwiązaniem jest umieszczenie na stronie najczęściej zadawanych przez klientów pytań wraz z odpowiedziami. Pamiętajmy również o pozycjonowaniu, dzięki któremu witryna będzie pojawiać się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Znaczenie mają przede wszystkim trafnie dobrane frazy kluczowe.

Strona internetowa, jak na wizytówkę przystało, powinna wyglądać profesjonalnie i mieć przejrzysty układ. Estetyczny szablon, czytelnie rozmieszczone treści i brak błędów technicznych sprawią, że odbiorca będzie z przyjemnością poruszał się w obrębie witryny. Co warto publikować na stronie firmy? Z pewnością powinnyśmy chwalić się wszelkimi osiągnięciami, zrealizowanymi projektami i zdobytym doświadczeniem. Możemy także umieszczać pozytywne opinie naszych klientów.

Blog firmowy – profesjonalna odsłona Twojego e-biznesu

Stronę internetową warto połączyć z prowadzeniem bloga firmowego, na którym będą publikowane eksperckie artykuły, wywiady czy recenzje. Regularnie zamieszczane treści przyciągną czytelników, którzy – zachęceni wartościowymi tekstami i złaknieni darmowej wiedzy – będą do nas wracać, a w najlepszym przypadku także udostępniać dalej nasze treści. Ponadto blog firmowy pomaga w skutecznym budowaniu wizerunku solidnej, profesjonalnej firmy, w której nie brakuje specjalistów znających się na swoim fachu.

Media społecznościowe – sposób na budowanie więzi z odbiorcami

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez FOREX – uczymy od podstaw (@podstawy_forexa)

Social media mają ogromną zaletę – ułatwiają nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z innymi. Warto wykorzystać to również w e-biznesie. Profile w mediach społecznościowych z jednej strony budują i podkreślają profesjonalny wizerunek, a z drugiej pozwalają stworzyć zaangażowaną społeczność, która będzie darzyć zaufaniem naszą markę. To także dobry sposób na zbliżenie się do swoich odbiorców i lepsze poznanie ich potrzeb oraz opinii.

Zdj. główne: lukasbieri/pixabay.com

e-biznese-marketingwizerunek w e-biznesie
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Agata Dobosz

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Instytutu Sztuki PAN. Redaktorka i copywriterka. Mieszka we Wrocławiu, gdzie przeprowadzała się już co najmniej siedem razy. Marzy o domku z ogródkiem, ale na razie zadawala się małym balkonem w kamienicy.

Umiejętności, które zwiększą szanse na znalezienie pracy za granicą
Profesjonalne zdjęcia wizerunkowe przepustką do sukcesu w biznesie
Powiązane wpisy
  • Powiązane wpisy
  • Więcej od autora
Biznes i finanse

Światło, kolor, wyrafinowanie: Jak fototapety mogą odmienić wnętrza hotelowe

23 maja 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Systemy POS: Kluczowe cechy i korzyści dla Twojego sklepu detalicznego

17 maja 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Czym jest phishing i jak go uniknąć?

27 kwietnia 2023/
3 min. czytania
Wczytaj więcej

Whoops, you're not connected to Mailchimp. You need to enter a valid Mailchimp API key.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj więcej
Biznes i finanse

Światło, kolor, wyrafinowanie: Jak fototapety mogą odmienić wnętrza hotelowe

23 maja 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Systemy POS: Kluczowe cechy i korzyści dla Twojego sklepu detalicznego

17 maja 2023/
3 min. czytania
Marketing online

Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne

15 maja 2023/
3 min. czytania
Marketing online

Jak działają programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów?

9 maja 2023/
3 min. czytania
Moda i uroda

Nerka damska — zalety posiadania takiej torebki w szafie

8 maja 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Czym jest phishing i jak go uniknąć?

27 kwietnia 2023/
3 min. czytania
Wczytaj więcej
Ostatnie wpisy
  • Światło, kolor, wyrafinowanie: Jak fototapety mogą odmienić wnętrza hotelowe
  • Systemy POS: Kluczowe cechy i korzyści dla Twojego sklepu detalicznego
  • Nowoczesne strategie marketingowe: Pomysły na skuteczne kampanie promocyjne
  • Jak działają programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów?
  • Nerka damska — zalety posiadania takiej torebki w szafie
Najnowsze komentarze
  • Adrian - Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Beata - Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Karol - Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
  • Katarzyna - Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
    Ladytech

    Wydawca: Blue Whale Press sp. z o.o. ul. Polska 114, 60-401 Poznań, bluewhalepress.pl

    Nasze portale: techjoy.pl, momneta.pl, schematx.pl, respsize.pl, extractsample.pl, galazzypro.pl, selabor.pl, dtfsoft.pl, ethemeapps.pl, itloveri.pl, electroporter.pl, newtew.pl, industrialy.pl, oystem.pl, intely.pl, computerable.pl, supertechnology.pl, thinknews.pl, bastille.pl, gurmapp.pl, codeditional.pl, codepromising.pl, itfurnisher.pl, zamatmedia.pl, cruelline.pl, sagaciousbot.pl, freshlinesource.pl, tacitprogrammer.pl, billowyit.pl, eco-informatics.pl

    # NA CZASIE

    inteligentny domwakacjehobbybiznesrozwój osobistyakcesoriaaranżacja wnętrzbezpieczeństwo dzieckasmart homeklimatyzatorklimatyzacja w mieszkaniusklep internetowyzakupy onlineurlopzakupytabletkuchnialifestylepracabhp
    © 2021 Ladytech - wszelkie prawa zastrzeżone
    • Redakcja
    • Zasady współpracy
    • Kontakt
    • Marketing online
    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.