Skip to content
  sobota 28 stycznia 2023
Na czasie
5 lipca 2021Treningi personalne stają się popularniejsze 21 stycznia 2022Steamer do ubrań – jak działa? 6 września 2022Fotowoltaika – na czym polega jej działanie? 14 grudnia 2022Pomysły na własny sklep internetowy 12 maja 2022Na czym polega dezynfekcja? 19 sierpnia 2022Pilates – czy warto spróbować? 18 marca 2022Szczoteczka do twarzy – jak ją wybrać? 26 listopada 2021Pomysły na otwarcie sportowego biznesu 10 grudnia 2021Sposoby na oszczędzanie prądu 24 czerwca 2021Jak osiągnąć cel? 3 sposoby na motywację
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
Ladytech
  • Dom i ogród
  • Moda i uroda
  • Hobby
  • Rozwój osobisty
  • Biznes i finanse
  • Lifestyle
Ladytech
  Biznes i finanse
Biznes i finanse

Jak zadbać o wizerunek w e-biznesie?

Agata DoboszAgata Dobosz—16 września 2022/
3 min. czytania
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Postęp technologiczny i rozpowszechnienie internetu sprawiły, że coraz chętniej zakładamy e-biznesy i skupiamy się na działalności prowadzonej online. Konkurencja w każdej branży jest ogromna, więc w przypadku prowadzenia własnej firmy, nawet w przestrzeni internetowej, konieczne jest podjęcie skutecznych działań marketingowych i zbudowanie wizerunku marki godnej zaufania.

Internet daje mnóstwo możliwości, łatwo jednak w nim zginąć, zwłaszcza gdy prowadzimy e-biznes i chcielibyśmy ze swoją ofertą wybić się ponad konkurencję. Niezbędne są prowadzone w przemyślany sposób działania marketingowe, które pozwolą nam na zbudowanie wartościowego w oczach odbiorców wizerunku.

Na wizerunek marki składa się wiele elementów, między innymi identyfikacja werbalna i wizualna, metody komunikacji z odbiorcami, solidność i fachowość w działaniu czy sposób zachowania się pracowników firmy. Pominięcie bądź zaniedbanie jednego elementu może skutkować negatywnym odbiorem marki. Podpowiadamy, z jakich narzędzi warto korzystać, aby budować pozytywny wizerunek w e-biznesie.

Wyświetl ten post na Instagramie
Więcej

Jak zadbać o wizerunek w e-biznesie?

16 września 2022

Post udostępniony przez Paweł Tkaczyk (@paweltkaczyk)

Strona internetowa – Twoja wizytówka

Nie można zbudować profesjonalnego wizerunku firmy bez oficjalnej strony internetowej. Witryna powinna stanowić bazę działań wizerunkowych i marketingowych. Wielu klientów może trafić do nas właśnie dzięki stronie internetowej. Powinna ona pełnić funkcję naszej wirtualnej wizytówki, na której użytkownicy internetowi znajdą wszystkie najważniejsze informacje, takie jak adres firmy, sposób kontaktu czy ofertę wraz z produktami bądź usługami.

Dobrym rozwiązaniem jest umieszczenie na stronie najczęściej zadawanych przez klientów pytań wraz z odpowiedziami. Pamiętajmy również o pozycjonowaniu, dzięki któremu witryna będzie pojawiać się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Znaczenie mają przede wszystkim trafnie dobrane frazy kluczowe.

Strona internetowa, jak na wizytówkę przystało, powinna wyglądać profesjonalnie i mieć przejrzysty układ. Estetyczny szablon, czytelnie rozmieszczone treści i brak błędów technicznych sprawią, że odbiorca będzie z przyjemnością poruszał się w obrębie witryny. Co warto publikować na stronie firmy? Z pewnością powinnyśmy chwalić się wszelkimi osiągnięciami, zrealizowanymi projektami i zdobytym doświadczeniem. Możemy także umieszczać pozytywne opinie naszych klientów.

Blog firmowy – profesjonalna odsłona Twojego e-biznesu

Stronę internetową warto połączyć z prowadzeniem bloga firmowego, na którym będą publikowane eksperckie artykuły, wywiady czy recenzje. Regularnie zamieszczane treści przyciągną czytelników, którzy – zachęceni wartościowymi tekstami i złaknieni darmowej wiedzy – będą do nas wracać, a w najlepszym przypadku także udostępniać dalej nasze treści. Ponadto blog firmowy pomaga w skutecznym budowaniu wizerunku solidnej, profesjonalnej firmy, w której nie brakuje specjalistów znających się na swoim fachu.

Media społecznościowe – sposób na budowanie więzi z odbiorcami

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez FOREX – uczymy od podstaw (@podstawy_forexa)

Social media mają ogromną zaletę – ułatwiają nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z innymi. Warto wykorzystać to również w e-biznesie. Profile w mediach społecznościowych z jednej strony budują i podkreślają profesjonalny wizerunek, a z drugiej pozwalają stworzyć zaangażowaną społeczność, która będzie darzyć zaufaniem naszą markę. To także dobry sposób na zbliżenie się do swoich odbiorców i lepsze poznanie ich potrzeb oraz opinii.

Zdj. główne: lukasbieri/pixabay.com

e-biznese-marketingwizerunek w e-biznesie
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Agata Dobosz

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Instytutu Sztuki PAN. Redaktorka i copywriterka. Mieszka we Wrocławiu, gdzie przeprowadzała się już co najmniej siedem razy. Marzy o domku z ogródkiem, ale na razie zadawala się małym balkonem w kamienicy.

Umiejętności, które zwiększą szanse na znalezienie pracy za granicą
Profesjonalne zdjęcia wizerunkowe przepustką do sukcesu w biznesie
Powiązane wpisy
  • Powiązane wpisy
  • Więcej od autora
Biznes i finanse

Jak uniknąć zadłużenia?

23 stycznia 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Z czym wiąże się budowa sklepu internetowego?

27 grudnia 2022/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Gdzie zorganizować event firmowy?

16 grudnia 2022/
3 min. czytania
Wczytaj więcej

Whoops, you're not connected to Mailchimp. You need to enter a valid Mailchimp API key.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj więcej
Reklama

Opakowania dla lokali gastronomicznych

24 stycznia 2023/
3 min. czytania
Reklama

Jakie udogodnienia stworzyć w firmie?

23 stycznia 2023/
3 min. czytania
Biznes i finanse

Jak uniknąć zadłużenia?

23 stycznia 2023/
3 min. czytania
Reklama

Drukarka nie drukuje? Sprawdź, co może być tego przyczyną

2 stycznia 2023/
3 min. czytania
Rozwój osobisty

W nowym roku stawiasz na rozwój osobisty? Te wydarzenia powinny Cię zainteresować!

29 grudnia 2022/
3 min. czytania
Lifestyle

Jak wzmocnić swoją samoocenę?

29 grudnia 2022/
3 min. czytania
Wczytaj więcej
Najnowsze wpisy
  • Opakowania dla lokali gastronomicznych
  • Jakie udogodnienia stworzyć w firmie?
  • Jak uniknąć zadłużenia?
  • Drukarka nie drukuje? Sprawdź, co może być tego przyczyną
  • W nowym roku stawiasz na rozwój osobisty? Te wydarzenia powinny Cię zainteresować!
Najnowsze komentarze
  • Adrian o Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Beata o Pozycjonowanie strony internetowej od strony marketingowej
  • Karol o Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
  • Katarzyna o Jakie strony pozycjonuje się najłatwiej?
  • Magdalenka o Szczoteczki do zębów – który rodzaj jest najlepszy?
    Ladytech

    Wydawca: Blue Whale Press sp. z o.o. ul. Polska 114, 60-401 Poznań, bluewhalepress.pl

    Nasze portale: industrialy.pl, bastille.pl, supertechnology.pl, computerable.pl, intely.pl, oystem.pl, thinknews.pl, joysy.pl

    # NA CZASIE

    bezpieczeństwo dzieckabizneslifestylerozwój osobistyhobbyaranżacja wnętrzsmartfon dla dzieckacyberbezpieczeństwoszkoleniainteligentny domurlopwakacjekuchniapielęgnacjafirmafinansepracabhpprzepisypierwszy telefon
    © 2021 Ladytech - wszelkie prawa zastrzeżone
    • Redakcja
    • Zasady współpracy
    • Kontakt
    • Marketing online
    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.